Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 21. juni 2014

Lørdag 14.06 Kreta

I dag sov vi kjempelenge helt til kl.10.00

Vi spiste frokost på terrassen, og det var nesten for varmt og spise der, utrolig men sant.

Så gikk vi en annen vei til stranden, og fant en litt mer roligere krok, der hygget vi oss.

Lp fikk kjøpt seg solbriller og aps.

Det er deilig vann, ca 21 grader.
Jeg har i dag badet 2 ganger faktisk, og det er en rekord.

Men jeg kommer meg.

Vi fant en restaurant litt i høyden, og der hadde de den beste hjemmelagede maten, jeg har spist på hele turen.
Deilig krydret, og en kjempe god smak.

MEN vi ble spist opp av mygg....

Igjen tver overralt og vi så

Colombia - Hellas 3-1
Uruguay - Costa Rica 1-3
England - Italia 1-2

Fiiiiin dag


bilder kommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar