Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 11. mai 2014

Skippertak Gartneren

Jupp da er det vår igjen....

Og jeg Skippertak Gartner må krumme nakken, og legge en plan.

Yes, og hva gjør jeg, jodda, nå er begge hekkene våre gått dukken i kulden.
Så det vi begynte med var å ta bort de, tung jobb, men vi fikk det til.
Nå er det så utrolig åpent, men vi må bare stå i det.
Den ene ser vi om vi kan redde ved å klippe den ned 20 cm.
Den på andre siden, måtte helt bort, den var død!

Så nå er vi på hekk jakt, vi er på kjøkkenhageplanlegging, vi har 2-3 bed som må shines.
Og vi må ta noen valg på hva vi vil videre med/i hagen.



Det var grove jobben
 
Så nå er det den koselige biten, nemlig hva skal man så
 
Og det er jo bare gøy, og en tar alltid litt av, vil mye men følger jeg opp.... vel navnet mitt er jo skippertak gartner, så jeg er ikke så sikker altså
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar