Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 25. mai 2014

Hvor ble Mai av ?!

Vips så er snart Mai over.

Vi har det faktisk ganske så travelt i vår familie, fordi vi har utrolig mye bursdager.
Det vil si vi treffes hele familien!

Jeg hadde selv bursdag 21 Mai og da hadde jeg Venninner på besøk, det var så utrolig hyggelig synes jeg. Ikke mye stress, men skikkelig skravlehyggelig, tusen takk DAMER :-)

Mamma har bursdag dagen før, altså 20 Mai, og da er det familien som treffes.
Vi er 3 søsken med 2 barn hver, så de som kan, og er i nærheten de dukker opp.
Hyggelig!


Gave fra jentene mine , er den ikke flott! Digg

Vel så måte jeg lete etter bilde av mamma



Sånn så må jeg bare ta en siste som har bursdag.
Tantebarnet mitt, hun har bursdag 18 Mai, skjønn :-)



I helgen har vi gjort noe meget hyggelig.

Vi hadde fri på fredag, dro inn til Oslo og var turister i vår hovedstad Oslo!
Det var utrolig hyggelig.
Vi gikk til regjeringskvarteret og så på de 5000 håndlagede figurene som er støpt ned i asfalten.
Alle er håndlaget og ingen er like, utrolig flotte, dessverre så glemte jeg fotoapparatet.

Så nøt vi dagen ved å møte noen venner og spiste og drakk oss litt igjennom byen.
Det var sol, det regnet , det tordnet og det lynte... Jeg fikk kjøpt meg NY paraply i hvert fall....

Så var det det store Konsert med Peter Gabriel på Spektrum.
8000 lyttende mennesker , og han trollbandt oss alle.
Show på nesten 3 timer, for en flott opplevelse.
Igjen, hvorfor glemte jeg å ta bilder, jo fordi jeg rett og slett nøt dagen

Deretter overnattet vi på Thon Hotel Europa, flott sentralt sted, vi var så fornøyde.

I dag har jeg sunget i kirken i konfirmasjon.
Vi var i kirken 08.30, varmet godt opp og sang for fullsatt kirke.
Det lød bra håper jeg, vel det opplevdes slik, selv om organisten ikke var vant til vår musikk.

Så Mai, er måneden hvor alt spirer og gror.
Det har vært varmt fint vær, og jeg er at det jeg har sådd, spirer som bare det.
Nå er det bare å vente på feriepengene, å en får gjort de siste innkjøp.

Snart er det juni og ferietid.

Skal bli flinkere til å blogge, ser at mønstret er bra i begynnelsen av måneden, kjempedårlig i slutten.
Må skjerpe meg på det!!!!

Glad resten av Mai

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar