Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 19. oktober 2013

Utstilling Annerledes

I dag har jeg hatt min høstutstilling.

Utstilling i seg selv er deilig, det gir energi, og en "bjuder på seg sjølva". Hele deg ligger jo i bildene, og det å få lov og vise de frem, det gjør godt.

Vel, jeg hadde utstillingen på Loftsleiligheten til BjørnFingar, og det ble så fint.
Jeg hadde hengt opp 38 bilder, jada veldig mange, og det er så godt å ha de ute av huset litt.
Opplever at det blir litt lettere, at de er ute, jeg får lissom puste ordentlig.

Vel, tilbake til utstillingen.
Runa har hjulpet meg å kjøre alle bildene til loftet, hun gikk 4 etasjer trapper, hun hjalp meg henge opp, og hun hjalp meg å se hvor ting passet.
Så serverte hun på selve utstillingen dagen, sier bare TUUUUUUUUUUUUsen takk, du gjorde en fabelaktig jobb:-)

Lørdag kom og det kom utrolig mange mennesker, tusen takk til alle som stakk innom.
Jeg solgte hele 10 bilder, og det er flott altså!

Jeg hadde lave priser denne gangen, fordi jeg ønsket å få solgt litt, trengte å få litt bedre plass også.
Og det gjør jo noe med en når en når en har så mange bilder hengene.
Det var godt og de får så fine eiere alle bildene :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar