Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 6. oktober 2013

Høstfin

Dagene nå er jo helt fantastisk, i dag har det vært så vakkert.
Jeg startet morgenen med å sitte noen timer i atelie, og bare nyte og male litt og tenke litt og høre på musikk.
I dag var det Kronprinsesse Mette Marit sin cd Sorg og Gleder, den er god å høre på, godt for ørene, rett og slett.

Etter maleøkten så hadde jeg en god lang lunsj med kjæresten, og det er godt å ha litt tid å snakke.

Så ringte store syrran, og vi fikk tid å oppdatere oss :-)

Så var det ut og rydde siste hageting før det blir surt og kaldt.
Vi har pakket inn hagemøbler, vi har ryddet og vasket, og i dag satt jeg maleri ute inn med beskyttelse, så det ikke skal bli ødelagt av snø og kulde.
Det ble fint!

Etterpå lurte jeg kjæresten til å gå en tur, deilig vær.

Nå er det stearinlys inne og deilig og varmt.
Deilig med slike goooode søndager, som en får roen til neste uke.

Life is good


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar