Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 10. februar 2013

Pensjon

På fredag hadde vi besøk at en som har med pensjon å gjøre!
Det var ett fint møte, oppklarende.

Han fortalte litt om pensjon, og selv er jeg i "grå" sonen, siden jeg er en 1962 model, jeg må ta noen valg, bedriften jeg jobber i må ta noen valg!

Han oppfordret oss til å gå på www.nav.no og se hvilken pensjon en egentlig får.
Sett dere i førersete sa han, vi satt der alle og tenkte jajaja, så ille er det vel ikke.

Vel, jeg har vært inne og jammen til meg, det var verdt å se på , en må tenke smart for å klare seg, ser jeg. Det blir ikke mye igjen til å "nyte" pensjonsdagene nei!

Så nå er det bare til å lage en strategi, og finne ut hva en skal gjøre fremover.
For en ting er sikkert, det blir ikke såååååååå fett da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar