Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 14. februar 2013

Arbeidsmiljøloven

Det er jo helt utrolig, men jeg går altså på skolen igjen. Høyskolen i Østfold, der har jeg personaladministrasjon og personalledelse. Og da leser vi arbeidsmiljøloven også kalt Aml. Og jeg liker det, det er så mye å lære, utrolig! noen synes det bare er tørt og kjedelig, og jeg digger det!

Vet det kan høres rart ut, men det er så lærerrikt, det er så mye å lære av arbeidsmiljøloven, og selvsagt min lærer er kjempeflink, og hun gjør det jo 100 % mer spennende også.

Jeg er bare så fornøyd, det er så morsomt å åpne ett nytt kapitel av noe en ikke er så kjent med.

Kjempefornøyd !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar