Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 25. desember 2012

Glad Jul


Glad jul til deg, håper du har hatt en flott feiring!

Her ser du ekte glede når en pakker opp uventet gave, tusen takk jenter, jeg er nå helt inn og oppdatert på treningssko fronten, de var bare så lekre :-)

Her er mitt pepperkakehjerte som jeg fikk av LP
Kjempelekkert, endelig fikk jeg mitt eget, takk og takk.

Jeg har hanglet hele desember, og er ikke frisk enda, det tar skikkelig på altså!
Men for at dette ikke skal bli for sytete, jeg er bedre enn jeg var :-)

For meg er ikke "julen" selve julaften.
Julen for meg er fra 1. desember og heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele desember, det å treffe venner familie, og ha tid til hverandre, det er jul for meg.

Dette har jeg fått tross at jeg er syk.

Så jeg sier bare fortsatt GLAD JUL :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar