Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 23. juni 2012

Malekurs på Holbæk kunstnerhøjskole 2012

Imorgen drar jeg til mitt nye eventyr!
14 dager på malekurs.
Jeg skal kjøre til Danmark, og gleder meg stort, gleder meg ikke til selv kjøringen, da jeg ikke er den beste sjåfør, men det vil gå bra.

Så er det 14 deilige maledager hvor jeg skal vie all min tid til malingen, og jeg gleder meg som bare det. Tenk deg å få lov å digge hobbyen slik.
Ny lærer nye elever, men jeg gleder meg stort.
Skal bo sammen med Marianne fra Danmark, og vi skal male i låven, der malte vi ifjor også.
Det skal bli utrolig gøy, gøy å male, gøy å lære og gøy å videreutvikle meg!!!!

Hææææææææææærlig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar