Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 21. juni 2012

Innspurt før ferien

Jeg har skikkelig innspurt denne uken, skikkelig!

Først er det innspurt på jobben, det å ta ned alle "løse tråder" ha oversikt og planlagt all uforutsett og kanskje forutsett, det er jo sprøtt, en kan jo ikke det :-)

Men jeg er klar ihvertfall, klar for ferie, klar for late dager, klar for maling i Danmark i 14 dager,
For så og ha enda 14 dager ferie etterpå.

Ferie er å gjøre noe annet, og det skal jeg klare ja.

Innspurten ble mer hektisk da jeg ble forkjølet, da vi skal ha konsert på fredag, da jeg skulle på lederkurs i 2 dager, da jeg skulle til hudpleie før ferien, til frisør før ferien.

Uken har bare flydd !

Men tenk om bare noen få timer så har jeg 4 uker ferie Yeeeeeeeeeeeeeeees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar