Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 5. februar 2012

J.Edgar og The Descendants

Kinobesøk jeg kan anbefale :-)

Denne uken har jeg vært på to kjempe flotte filmer.

På onsdag var Hedda og jeg, og så J.Edgar, den er laget av Clint Eastwood, og er utrolig bra. Den kan jeg anbefale på det varmeste.
Historisk var den kjempe interessant, og hans tolkning av J.Edgar Hoover, var så bra. Mannen gjorde mye bra, men han var en spesiell mann med sitt private arkiv. De lojale medarbeidere som fulgte ham uansett. 2 timer vel verd å se, en klar terningkast : 5 .

Så på fredag, var storesyrran Bente og jeg og så The Descendants med Georg Clooney, den var også utrolig bra, en kanskje litt typisk jentefilm, men vel verdt å se.
Georg Clooney var utrolig bra i sin karakter, en far som ikke hadde vært tilstede i barnas liv. Når hans kone havnet i koma, så måtte han prøve å skjønne sine barn. Da han fikk greie på at konen hadde vært utro, så falt han vel sammen, og den løpeturen han hadde etter at hans datter fortalte ham om utroskapen var humoristisk og ett meget fint poeng.
Jeg digget den, søsteren min digget den, vi var to meget fornøyde damer på freddan, klar terningskast: 5

God kino

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar