Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 4. februar 2019

Slipp kreativiteten løs

Jeg er så heldig at jeg leier ett atelier - LykkeBobla.
Vi var to i felleskapet første året, men nå ønsker min makker å gå videre alene.
Og det må jeg respektere.
Vi har hatt ett supert år, lært masse av hverandre, og vi har trivdes i hverandres selskap.

Men fra 1 april da vil jeg leie LykkeBobla alene.
Jeg gleder meg, har litt endringsplaner, men jeg venter til Bobla flytter ut.

Så 2019 blir ett endringsår, nå er det bare meg i ett stort fint lokale, og jeg kjenner at stundene i atelier, det er masse påfyll, noe jeg trenger.

Jeg gjør alt selv, fra å snekre lerret, til å ramme de inn.
Hele prosessen er veldig greit, da er det bare meg selv jeg kan bli irritert på om noe går galt.

Jeg opplever at 2019 blir ett fint år.

 hverdag i atelier
 Gåtur til atelier
 Inngangen til atelier
 Nytt år, dermed ny energi - Orange kreativitet
SE på det fine maleriet til venstre, opplever at dette er tatt ut av en møbelkatalog, men det er det ikke, det er bildet fra en kunde som har hengt opp ett maleri som jeg har laget, stolt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar