Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 16. desember 2018

Bursdagsgave

Min lille syrra har flyttet på bondegård i Norge.
Før eide hun det vi kalte "farmen" i Sverige.

Men nå har hun flyttet "der ingen kunne tru at nokon kunne bu" - dvs jeg bruker 45 min. til henne.
Hun trives i skogen, og trives med trær, dårlig vei og god luft!!!!

Vel, hun hadde bursdag i november.
Men akkurat på bursdagen så tok hun en tur til Brasil og skulle Kite en uke.
Så vi etter feiret dagen hennes med familie og kake.

Og store syrran og jeg ble enig om at når en bor på gård da må en ha dyr.
Hun har hund, katt og kaniner.

Dermed kjøpte vi verdens kuleste kyllinger til henne .
6 stykker fikk hun.

Når hun fikk esken, så vil jeg ikke si at det var jubel og glede, litt mer reservasjon vil jeg si.
MEN hun har de enda !!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar