Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 11. februar 2018

LykkeBobla - min beste investering

Jeg vet, jeg gjentar meg selv.
LykkeBobla! min beste investering.

Det å tusle ned til bondegården.
Gå inn og opp i andre etasje.
Sette på lys og varme, fyre opp vannkokeren.
Sette på deilig musikk.
JA da er livet komplett.
Ingen stress ingen mas, bare det og fargene.
Tenk deg så utrolig deilig.

Jeg har som regel aldri en konkret plan, I go With det flow.
Og jeg elsker det.

Noen ganger er makkeren min der Britt, men som regel har vi forskjellig maletid, og ser hverandre ikke så ofte.

Det er godt - jeg går i BOBLA!

Nyter, maler, leker har det gøy.
Noe blir bra, noe bare maler jeg over.

Jeg har begynt å skisse for å utfordre meg selv, og det også er morsomt, men det er ikke alltid det blir noe av noe, men bare det å komme bort og være i bobla, deilig.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar