Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 16. august 2015

Gå for bedre helse

Jeg har begynt å gå hver dag nå!

Ryggen og hofta har kranglet i hele sommer.
Jeg har trenet på helsestudio, for det har jo ikke vært det beste været.
Jeg har gått masse tur.

Opplever at jeg har klart å løsne litt på kroppen nå.

Det jeg må si når en går og går, en begynner å se ting bedre, mye bedre.
Ting en kanskje ikke la merke til.

La meg ta ett eksempel. Jeg går nesten en fast løype, og nå ser jeg plutselig maur, maurtue og når jeg går slik, så vil jeg jo ikke drepe maurene, så nå går jeg utenom for ikke at de skal bli skadet.

Men ihvertfall en ser så mye mere.
Det er ett godt tegn.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar