Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 9. juli 2015

Skogen.....

Nå som jeg har ferie, har jeg god tid, og dermed er jeg flink til å bruke skogen.

Det er så befriende deilig å gå i skogen, med gode sko, og skikkelig lange ut.
Høre alle lyder og virkelig nyte de flotte fargene, alle lukter.
Det er så vakkert, men når jeg går i skogen, så møter jeg ofte andre mennesker.
De går tur med hund eller er ute å går slik som meg.

MEN hva ser jeg, jo at de går med høretelefoner, og hører på musikk. De er ikke her og nå, de er ikke bevisst på i hvilken perle de egentlig er ute å vandrer i. Eller de skravler i telefon, sender sms eller leser facebook.  Jeg blir så frustrert.

Kan man ikke koble av noen gang. Gå og oppleve naturens herligheter.

Legge bort mobilen, og virkelig se hvor de er.

Hvor skal dette ende tenker jeg.





.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar