Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 28. mai 2015

Hurra for meg som fylte år

I år på min bursdag, så bestemte jeg meg for at jeg ville ha damelag.

Invitert damer til kaffe og kake/is/frukt.
KJEMPEHYGGELIG

Trine, Anne Berit, Tone, Line, Wenche; Mette, Britta.

Det er så godt å kunne le og bare ha det deilig.

Hyggelige samtaler, og deilig å se mennesker som betyr mye for en.

Når jeg kjørte til jobben så sang jeg bursdagssang for meg selv, litt rart men slik er det bare.
Kan ikke dele på jobben at en har bursdag, så det er ikke problem.

Jeg la ut bilde på facebook ,og fikk dermed all den oppmerksomhet som jeg bad om.

Jeg var så heldig at jeg fikk masse fine gaver, gitar, blomster, champis, penger og dill og dall.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar