Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 16. april 2014

Påskefri med gode bøker

Jeg er så heldig at jeg allerede har hatt 2 dager fri.

Deilige påskefri.

Jeg har virkelig gjort ting jeg har hatt lyst til.
Jeg har sovet til jeg har våknet av meg selv, ingen klokker. Deilig!
Så har jeg dratt i butikken, jeg har hatt tid til å trene og jeg har hatt mye Janne tid.

Jeg var og handlet litt bøker, og nå har jeg allerede lest ut 2 stk, deilig.

Først var det: Ett helt halvt år av Jojo Moyes, kjempefin bok altså.
Jeg hulkegråt på slutten, det er en så flott bok, og du må bare gråte en skvett, for den er så godt skrevet.
Så om du har lyst å lese en skikkelig god bok så les den.

Den jeg har lest i dag var Tirsdagsdamene den 3dje bok med de.
Kjempebra, fornøyelig å lese om de.

Nå har jeg bare 6 igjen og ikke minst , det r 5 dager igjen av påske så jupp dette rekker jeg, hæææææææææææærlig , det er skikkelig fri for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar