Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 30. januar 2014

Spylevæske... Min beste venn

Ja så dukket den opp! Noen er kjempeglad for den, noen ser jobben, barn bare fryder seg .
SNØEN er her .... Tidelibom.

Siden jeg nå pendler, kjører E6, hører radio og spiller musikk, hører lydbok, synger eller bare grubler, så er altså spylevæske blitt min beste venn!
For nå er det , glatt, sølete, klinete , også er det alle disse trailere, disse semitrailere, som kliner ned bilen.

Da kommer spylevæske til redning.
Å kjøpe billig spylevæske DET straffer seg, fordi den FRYSER. Og da får man en frossen Rosett mitt i bil kjører synsfeltet.
Så nå er jeg blitt spesialist.
Daglig påfyll, ALLTID en ekstra dunk i bilen ( ikke sant Tone) .
Og så må  man sjekke spyledysen, og når den er frossen, varme den opp med fingertuppene. Eller når den er tett, ha med en nål til å stikke opp.

Dette er en erfaring på bare fire måneder, jeg kommer til å bli den spesialisten.

Så bare spør meg om du lurer på noe når det gjelder spylevæske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar