Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 24. august 2013

Kreativ dag i atelie


Idag har jeg vært på messe sammen med mamma.
Det var messe med hjemmelagede ting, mye fint altså men jeg var ikke i kjøpe modus, var bare godt å gå å titte rett og slett.

Etterpå har jeg ligget i hengekøya og tenkt gode tanker. Det er godt skikkelig godt å få litt ro, ro til å tenke akkurat de gode tankene som må til !

Så gikk jeg i atelie, og malte dvs grunnet noen malerier. Og nå er det blått, deilige blåfarger med masse energi, jeg kjente at det var godt å dra over lerret, skikkelig splæsje og klæsje, når en gjør det så blir en så fornøyd etterpå.

Jeg er hjemme alene og det er også godt, for da får en enda bedre tid til seg selv. Alle burde ha litt alene tid, da tror jeg faktisk vi hadde blitt lykkeligere også og roligere.
Alene tid er ikke oppskrytt men nødvendig.

Glad lørrdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar