Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 17. mars 2013

ChampanjeAften hos Ellen

På fredag var jeg på noe utrolig hyggelig!

Vi var hos Ellen, og jeg har ikke vært i hennes hus før, det var så flott der.
Gode farger, god harmoni rett og slett.

Vi startet med en Cruella boblevann når vi kom, utrolig frisk og god.
Så spiste vi en deilig kyllingrett fra Grete Roede boken :-)
Før det ble sprettet 2-3-4-kanskje 5 også flasker boblevann.
Og litt hvitvin og litt rødvin.

Så kom hun med en dessert, som var en "tung" sjokoladekake, som var aldeles nydelig.
Jeg er jo ikke en kakespiser, men jeg har aldri lyst å være uhøflig så jeg spiste ett stykke, og den var veldig god, men veeeeldig mektig rett og slett.

SÅ! kom det morsomste ------- TUR

Vi skal til Riga i september, og vi booket den kvelden.
Vi snakket med Kari på telefon, og booket for oss 5.

Nå skal Champanjelykkene på tur, og det er så godt å ha en slik gulerot å se frem til...

Vi fant ett apppartment også, hvor vi 5 menneskene skal bo sammen fra torsdag til søndag.
Reiser fra Rygge Fly, noe som også passer oss utmerket.

Dette blir gøy!

Kvelden var utrolig vellykket, jeg trengte en slik damekveld, og synes det boblet litt dagen derpå også!

Tusen takk for alle tiders hyggelig kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar